Zarządzanie nieruchomością
- ustalenie aktualnego stanu prawnego i faktycznego nieruchomości, oraz wyodrębnionych lokali, prowadzenie wykazu lokali i właścicieli lokali,
- ubezpieczenie budynków położonych na nieruchomości wspólnej,
- kontrola i nadzór nad zapewnieniem dla nieruchomości wspólnej dostawy energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków i wywozu śmieci
Obsługa techniczna
- prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
- przeprowadzanie za pośrednictwem wyspecjalizowanych jednostek kontroli technicznej, okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
- wykonanie bieżącej konserwacji i napraw nieruchomości wspólnej.
Obsługa prawna
- sporządzanie regulaminów, zarządzeń, uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej
- opiniowanie umów na pracę budowlane, najmu, dzierżawy, kupna – sprzedaży
- dochodzenie praw wynikających wynikających z rękojmi gwarancji w sporze z deweloperem
Obsługa księgowa
- prowadzenie odpowiedniej księgowości dla nieruchomości wspólnej, w tym odrębnej ewidencji kosztów i przychodów oraz ewidencji wpłat na fundusz remontowy. Rachunkowość Wspólnoty prowadzona będzie w pełnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego oraz planu gospodarczego
- windykacja należności od właścicieli lokali oraz innych podmiotów
Utrzymanie czystości na terenie nieruchomości
- prace w wewnątrz i na zewnątrz budynku
- wywieszanie flagi
- sezonowe koszenie trawników i odśnieżanie